Тиждень Безпеки життєдіяльності

Тестові завдання на протипожежну тематику
І.  Коли не можна відчиняти вікна, щоб провітрити приміщення:
1)              під час загорання телевізора;
2)              коли відчувається запах газу;
3)              якщо надворі досить холодно.
ІІ. Перша дія у разі загорання електромережі:
1)              залити її водою;
2)              провітрити приміщення;
3)              вимкнути електролічильник;
4)              накрити її щільною тканиною
ІІІ. Для чого потрібно закривати рот і ніс вологою тканиною, коли вибігаєш із       будинку, охопленого полум’ям:
1)              щоб мати чисте обличчя, коли з’явишся перед людьми, що спостерігають за пожежею;
2)              щоб захистити дихальні шляхи від високої температури та токсичного диму;
3)              щоб у дорозі не заразитись інфекційною хворобою.
      ІV. З якою метою під час пожежі в будинку слід зачиняти за собою двері:
1)              щоб пожежники, які поспішають вас рятувати, мали можливість попередити вас про свій прихід стуком;
2)              щоб заздрісні сусіди не могли побачити вашого майна;
3)              щоб попередити виникнення тяги та обмежити приплив кисню до осередку вогню.
       V. Чому не можна присвічувати собі в підвалі сірниками:
           1)  вони швидко згорають, і можна отримати опіки пальців;
             2)  якщо в підвалі накопичились пари горючих рідин чи газу – може статися вибух;
             3)  погано видно, що під ногами, можна спіткнутись і дістати травму.
       VІ.  Чому не можна зберігати балони з горючим газом на балконах:
1)              під сонцем вигорить фарба на балонах;
2)              під час пожежі в будинку балони можуть вибухнути;
3)              заіржавіють вентилі на кранах.
      VІІ.  Для чого треба щороку білити комин на горищі вапном:
1)              щоб на горищі стало гарно;
2)              щоб зафарбувати стару кіптяву;
3)              щоб виявити і заліпити тріщини, через які може проникати на горище променева теплота.
        VІІІ.  Чому не можна лити у вогонь легкозаймисту рідину:
1)              може статися вибух від запалення парів або загорітися ємкість із рідиною в руках;
2)              треба економити легкозаймисті рідини і  використовувати їх за призначенням.   
         IX.  Чому під час розпилювання аерозолю з балона не можна курити:
1)              куріння шкодить здоров’ю;
2)              може статися спалах пилу і вибух балона.
    X.  Що треба зробити, щоб вибратися з приміщення, в якому почалася пожежа:
1)              негайно вистрибнути з вікна;
2)              терміново наповнити ванну водою та зануритись у воду до приїзду пожежних;
3)              накритися з головою мокрою тканиною й повзком пробиратися до виходу, бо ближче до підлоги менше диму;
4)              включити вентилятор і нести його поперед себе.










1.  Якщо ти вдома сам і раптом погасло світло, ти:
а) побіжиш шукати щось, щоб запалити світло;
б) постоїш на місці, щоб очі звикли до темряви;
в) сядеш і будеш плакати.
2.  Уразі тимчасового вимкнення світла найкраще корис­туватися:
а) ліхтариком;
б) свічкою;
в) гасовою лампою.
3.  Вдома ти користуєшся:
а)  всіма електроприладами;
б) тільки тими електроприладами, якими навчився користуватися під керівництвом дорослих;
в) зовсім не користуєшся.
4.  Якщо електроприлад загорівся, ти:
а) заллєш його водою;
б) вимкнеш шнур з розетки і накриєш електроприлад товстою ковдрою;
в) накриєш товстою ковдрою.
5.  Якщо пожежу погасити не вдалося, ти зателефонуєш за номером:
а) 101;  6)102; в) 103.
6.  Перша допомога при ураженні електричним струмом. Постав варіанти відповідей у правильній послідовності.
а) стань на гумовий килимок, книгу або на будь-який дерев'яний предмет;
б) сухим дерев'яним або пластмасовим предметом відведи провід від постраждалого;
в) відключи електрику у квартирі.
7.  Щоб не сталося пожежі у твоєму домі, треба:
а) вмикати в одну розетку одночасно багато електроприладів;
б) не залишати електроприлади на тривалий час без нагляду;
в) користуватися несправними електроприладами;
г) вимикати електроприлади, коли йдеш з дому.
8.  Якщо у твоїй квартирі (будинку) сталася пожежа, ти:
а) заховаєшся у квартирі (під ліжком, у шафі);
б) постараєшся залишити квартиру.
9.  Щоб вибратися з приміщення, де сталася пожежа, ти будеш рухатися;
а) пригнувшись або повзком;
б) на повний зріст;
в) пригнувшись або повзком, затуливши рот і ніс вологою ганчіркою.
10.  Ніколи не грайся:
а) сірниками;
б) машинками;
в) ляльками.
11. Якщо на тобі спалахнув одяг, треба:
а) бігти;
б) перекочуватися по землі;
в) стояти і чекати, коли хтось тобі допоможе.
12. Пожежу, яка виникла від електричного струму, мож­на гасити:
а) водою;
б) вологою товстою тканиною;
в) сухою товстою тканиною.

Відповіді: 1 (б), 2 (а), 3 (б), 4 (б), 5 (а), б (в, а, б), 7 (б, г), 8 (б), 9 (в), 10 (а), 11 (б), 12 (в).


ТЕСТИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ  ПО ТЕМІ  «ТИ – ПІШОХІД І ПАСАЖИР»
1.  Вони заявляються після раптового танення снігів, під час сильної зливи:
а) землетруси;
б) повені;
в) смерчі.
2.  Яке місце в домі найбезпечніше під час повені:
а) горище, дах будинку;
б) підвал;
в) кухня?
3.  Вибери з перелічених місця, безпечні під час землетрусу:
а) біля вікна;
б) під столом;
в) у ліфті?
г) біля капітальної стіни;
ґ) у дверній коробці.
4.  Якщо синоптики попереджають про наближення бурі, зливи, випадання великої кількості снігу, ти:
а) вирушиш з дому у справах, які запланував раніше;
б) будеш спокійно сидіти вдома;
в) залишишся вдома, підготувавшись до наближення стихійного лиха.
5.  Пішоходам дозволяється ходити:
а) тротуарами;
б) проїжджою частиною;
в) пішохідними доріжками;
г) велосипедними доріжками.
6. Коли видимість дороги у напрямку руху обмежена кру­тим поворотом дороги, придорожніми спорудами, на­садженнями, то це:
а) недостатня видимість;
б) несприятливі погодні умови;
в) обмежена оглядовість.
7.  На платформі, чекаючи поїзда, ти будеш:
а) грати у квача;
б) стояти скраю, виглядаючи поїзда;
в) стояти далі від краю платформи і спокійно чекати поїзда.
8.  Через залізничні колії ти будеш переходити:
а) підлізаючи під потягом, що стоїть;
б) по спеціальних настилах або підземних переходах;
в) де тобі зручніше.
9.  Людей, які користуються громадським транспортом, називають:
а) пішоходами;
б) пасажирами;
в) водіями.
10.  Громадський транспорт треба чекати:
а) на зупинці;
б) на проїжджій частині;
в) на перехресті.
11. У салоні автобуса, тролейбуса, трамвая необхідно:
а) сидіти або стояти, тримаючись за поручень;
б) бігати по салону, пустувати;
в) висовувати голову, руки у вікна.
12.  Перейти вулицю можна:
а) на зупинці;
б) на пішохідному переході;
в) де заманеться.
Відповіді: / (б), 2 (а), 3 (б, г, д), 4 (в), 5 (а, в), 6 (в), 7 (в), 8 (б), 9 (б), 10 (а), 11 (а), 12 (б).


ТЕСТИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ ПО ТЕМІ  "НА ВУЛИЦІ"
1.  Хто або що є головною причиною виникнення пожежі:
а) людина;
б) природні стихійні лиха?
2.  Назвати місця, безпечні для ігор і розваг:
а) підвал;
б) спортивний майданчик;
в) горище;
г) будівельний майданчик;
ґ) дитячий майданчик;
д) звалище.
3.  На якій машині ти погодився б покататися з не­ знайомцем:
а) на «Мерседесі»;
б) на джипі;
в) ні на якій?
4.  Які солодощі ти взяв би у незнайомої тітоньки:
а) шоколадку;
б) жувальну гумку;
в) ніякі?
5.  До кого ти звернешся по допомогу, якщо на вулиці по­трапиш у біду:
а) до міліціонера;
б) до незнайомого дядечка;
в) до незнайомої бабусі?
6.  Як ти вчиниш, якщо на вулиці знайдеш невідомий не­безпечний предмет:
а) принесеш його додому;
б) покажеш товаришеві, і ви разом спробуєте розібрати його;
в) повідомиш про знахідку дорослих, міліціонера?
7.  Як ти вчиниш, коли випадково у автобусі, тролейбусі знайдеш залишений кимось пакет, сумку, портфель:
а) викинеш у вікно;
б) забереш собі;
в) повідомиш про знахідку водія.
8.  Тобі батьки довірили ключі від квартири. Де ти їх бу­деш носити:
а) на мотузочці на шиї;
б) у кишені;
в) у кишені, яка має застібку.
9.  Як ти вчиниш, якщо загубиш ключі:
а) відразу скажеш про це батькам;
б) розвісиш об'яву про втрату з домашньою адресою;
в) потай від батьків зробиш інший ключ?
10.  Що ти будеш робити, якщо незнайомець хоче забра­ти тебе силою:
а) буду кричати і кликати на допомогу;
б) мовчки чинитиму опір?
11. Як ти будеш поводитися, якщо заблукаєш (у місті, на базарі):
а) буду стояти на тому місці, де загубився;
б) спробую знайти дорогу самостійно;
в) звернуся за допомогою до міліціонера?
12. Що ти зробиш із використаним аерозольним балончи­ком:
а) вкинеш у вогонь, щоб г обачити, що буде;
б) викинеш на смітник;
в) спробуєш розібрати?
Відповіді: 1 (а), 2 (б, д), 3 (в), 4 (в), 5 (а), 6 (в), 7 (в), 8 (в), 9 (а), 10 (а), 11 (а, в), 12 (б).

ТЕСТИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ  ПО ТЕМІ «ТВОЄ ХАРЧУВАННЯ»,
«ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ», «ПОНЯТТЯ СТОРОННЬОГО ПРЕДМЕТА»
1.  Де безпечніше купувати продукти харчування:
а) у магазині;            б) на ринку;              в) на вулиці.
2.  Зіпсовані продукти мають:
а) неприємний запах;
б) привабливий вигляд;
в) порушену упаковку;
г) прострочений термін зберігання.
3.  Харчове отруєння загрожує тим, хто:
а) миє овочі і фрукти перед вживанням;
б) вживає продукти з простроченим терміном зберігання;
в) їсть немиті овочі і фрукти.
4.  До шкідливих звичок належать:
а) токсикоманія;
б) прогулянки на свіжому повітрі;
в) вживання алкоголю;
г) заняття спортом;
ґ) наркоманія;
д) куріння;
є) загартовування.
5.  Токсикоманія — це:
а) шкідлива звичка;
б) приємне проводження вільного часу;
в) причина багатьох хвороб;
г) корисна звичка.
6.  Токсичні речовини краще зберігати:
а) на балконі;                        б) у кладовці;                        в) на кухні.
7.   Якщо токсична речовина потрапила на шкіру, треба:
а) змити її великою кількістю води;
б) витерти уражене місце носовою хусточкою;
в) не звертати на це уваги.
8.  Перша допомога при отруєнні:
а) промити шлунок;
б) прикласти грілку;
в) випити активованого вугілля;
г) випити аспірин.
9.  Що корисніше пити:
а) солодкі напої;       б) соки;
в) каву;                      г) воду?
10.  Чи шкодить організмові надмірне вживання солі:
а) так;             б) ні?
11.  Від надмірного вживання солодощів:
а) повнішають;
б) краще ростуть;
в) псуються зуби;
г) стають розумнішими.
12.  Як діяти, якщо в око потрапила смітинка:
а) промити око водою;
б) потерти око;
в) витягнути смітинку чистою носовою хустинкою.

Відповіді: 1 (а), 2 (а, в, г), 3 (б, в), 4 (а, в, д, є), 5 (а, в), 6 (а), 7 (а), 8 (а, в), 9 (б), 10 (а), 11 (а, в), 12





План заходів
Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності
Дата проведення
Назва заходу

Клас

Відповідальний
Понеділок
19.05..2014
 «Я і вулиця!»
1.     Відкриття «Тижня знань основ безпеки життєдіяльності»
2.     Вікторина знавців правил дорожнього руху « Знання правил – успіх життя».



Кадубінський М. М.
Вівторок
20.05.2014
«Пожежна безпека»
1.     Розгляд ілюстрацій: «Пожежники», «Пожежа», «Наш номер 101»
2.     Виїзне заняття  Головним управлінням ДСНС України
в Київській області у загальноосвітніх навчальних закладах
3.     Виховний захід «Небезпека від вогню»



Кадубінський М. М.


Сіряк В. А.

Кадубінський М. М.
Середа
21.05.2014
«Один дома, свої – чужі!»
1.     Демонстрація мультимедійних презентацій
 “Нехай вогонь в серцях палає, а пожеж хай не буває”.
2.     Перегляд повчальних відео фрагментів «Пожежа у квартирі»,                                                «З чого починається безпека»
3.     Виховний захід «Пожежі скажемо НІ!»





Кадубінський М. М.

Четвер
22.05.2014
«Життя і здоров’я – найцінніша скарбничка
 людини та дитини»
1.     Виставка літератури;
2.     Демонстрація мультимедійної презентації «Правила техніки безпеки»
3.     Тестові завдання на протипожежну тематику




Тараненко В. Ф.


Кадубінський М. М.

П'ятниця
23.05.2014
«Навчання для малюків»
1.     Проведення практичних тренувань на випадок виникнення аварійних ситуацій.
2.      Конкурс малюнків:
-        Твоя безпека - у твоїх руках,
-         В гостях у світлофора- Моргайка
-         « Діти за безпечний рух »
3.     Закриття «Тижня основ  безпеки життєдіяльності»




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Бінарний урок природознавства та історії Вода – найпоширеніша речовина на Землі. Здатність води розчиняти інші речовини

«Шляхи вдосконалення якості підготовки учнів з біології шляхом впровадження інтерактивних методів навчання»